Omställningar

Publicerat 2011-10-30, 19:12:36
Jag kan erkänna att det har varit en jobbig vecka med mycket tankar när man lämnar allt man har hemma, för att inte veta när man kommer se det igen. Men jag var tvungen o chansa, och idag känns det bra.



Tog en frisk morgonpromenad igår, försöker verkligen ta mig fram här, och försöker hitta, men när man har gått fel tillräckligt många gånger så hittar man tillslut rätt :) Tänkte att jag skulle ta en promenad ner till centrumet av Carvoeiro, men när jag kom dit kände jag att jag ville gå mer, jag hade så mycket energi, tänkte då på att gå till staden brevid, Lagoa, som inte ligger alls långt bort, trodde jag!! Med bil går det jättefort (alla kör som dårar här kan jag ju då tala om, glömde bort det), började iallafall min vandring, slutade med att jag kom hem 3h senare. Jag är så impad av er, Happy Walk.

Hamnade ute på landsbyggden. Här i Portugal finns det apelsiner på träden :)







Jag och alex bor i en "lägenhet" som tillhör en stor villa som ett tyskt par äger, precis utanför våran dörr har vi en gräsmatta & pool, vilket är helt fantastiskt. Igår hade vi BBQ här på baksidan. Det blev typiska portugisiska kycklingklubbor & stek, nam nam, såklart lite vin & öl till det. De senaste tre dagarna har varit helt fantastiska, 25 grader o sooool :)

Våran baksida:





Imorgon börjar jag jobba, och jag är så taggad!!
Uppdaterar imorgon om det har gått, nu ska vi på bio, de tre musketörerna i 3D :)


Puss från Portugal





Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså Natta, WOW vad du är tuff! Vilken grej, du bor i Portugal nu!! Hoppas allt går jättebra! Ha det underbart! Puss

2011-10-30 @ 20:20:37
URL: http://elinhahne.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser ut som det är lillebror Crippe som står i förgrunden?! Om inte, så är det förbaskat likt!

2011-10-31 @ 18:37:00
Postat av: Hanna

Härligt det ser ut!! Vi saknar dig här hemma, men kom inte tillbaka än ;)Puss

2011-11-01 @ 13:20:29
URL: http://hannaswanolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0