Nytt jobb

Publicerat 2011-11-02, 21:23:50

Såhär ser det då ut på mitt nya jobb, under konstruktion kan man väl lugnt säga.
Butiken heter Overseas Imports, Iceland och ligger i Guia, Albufeira, ungefär 20min från där vi bor.
Jag har blivit tilldelad "Grossery Department" så jag kommer vara på kolonial i svenska termer,
bara plock hela dagarna. Ingen kassa alls, vilker känns superskönt.
Träffat två tjejer som är i min ålder också som jag klaffar med vilket är kul :)

Idag har jag varit ledig, men imorgon är det back to work från 9-18.

Puss på er.



















Kommentarer
Postat av: Karin

Spännande!

2011-11-04 @ 17:32:02
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0