Intressant info

Publicerat 2011-11-04, 23:22:07
Idag fick jag reda på en kul grej, mitt jobb som jag fått på Iceland, 3000 sökte jobbet, och 24 fick en tjänst, och jag är en av dom. Helt jävla otroligt om jag får säga det själv!! Så sjukt smickrande!

Vi 24 utvalda på jobbet idag :)






Precis varit ute och käkat 3 rätters med A och hans kompisar. Är supermätt och supertrött efter ytteligare ett 9-18 pass idag. Och detsamma blir det imorgon! Har nästa lediga dag på lördag om en vecka.. Men butiken börjar bli klar, så nu är det bara roligt att göra den sista finishen :)






Trist väder idag med. Men gör ingenting när jag ändå jobbar hela dagarna.
Såhär ser det ut på framsidan av huset.
Så himla vackert med apelsinträden i gången och de röda blommorna slingrandes runt staketet.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Inte alls förvånad att du fick jobbet! :)

2011-11-06 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0