tacka vet jag riktigt sol.

Publicerat 2010-09-30, 18:55:43



hej höstmys.
tog mej i kragen ut på en höstig promenix med doggen. frisk luft, rosiga kinder och behagliga solstrålar i ögonen.
jag är tjejen som väljer värme framför kyla, alla gånger. men just den här känslan är fan också jävligt grejt.

började tänka på att jag kommer missa hela vintern. förstår ni?
jag kommer inte att behöva sätta på mej tjocka kläder när jag kliver upp på morgonen.
istället kommer jag vakna utvilad(?) brevid några av de bästa, slänga på mig bikinin, gå ner till stranden för att svalka mig med ett morgondopp.
livet? jo - ja, jag tackar.
pure love.



Kommentarer
Postat av: lisa

det där lät ju inga fel alls :).. men det bästa av allt är att jag inte behöver vara avundsjuk

2010-10-01 @ 11:41:18
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0