L-helg

Publicerat 2010-09-25, 11:06:14
Ledig och löning. Gud va gött hörrni.
Ligger för tillfället kvar i sängen och försöker rensa min hårddisk. den är så full så jag inte ens kan spela musik i spotify längre. rätt illa.
har 17 988 bilder som ska läggas på en extern hårddisk. sparasparaspara.
när jag va yngre så krashade min dator och då försvann alla mina bilder från yngre dagar. 
trist att inte ha kvar. mycket minnen.

denna lördag ska jag försöka vara lite effektiv och ta tag och städa mitt bombnedslag till rum (åh, det låter så illa). känner mig som tretton år.
men ah, ni vet ju anledningen till att jag bor hemma (:
tror jag ska möblera om också.


ska även ner till systemet, sola och göra en till grej som tar lite tid (; kan inte gå ut med detta än. men nån kanske får se. 
... om den är snäll (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0