engel

Publicerat 2010-10-31, 19:10:15



såhär har jag legat/gått runt nästan hela veckan, i min morgonrock & mina underbara tofflor u know.
dock har jag inte poserat med armen sådär. ansträngde mej lite för er just nu bara.

febern hänger i ännu, vilket den har gjort till och från sen i tisdagskväll. helt sjukt!
vill bli frisk nu. sjukskriven från jobbet imorgon med, och missar oturligt nog den årliga inventeringen ;)
om jag inte är bra imorgon så blir det besök hos farbror doktorn för tredje gången denna veckan.


nej nu ska jag mysa ned mej under täcket och tycka mer synd om mej själv.
puss




Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det var ju inte riktigt tänkt att det skulle bli såhär. Men det blir nog bäst så.

Du vet säkert vad som hänt och vad jag menar.

Men kommer sakna många av er.



Kramar :)

2010-10-31 @ 21:00:45
URL: http://fanniiiii.blogg.se/
Postat av: Fanny

Krya på dig sötnos!

Hoppas du blir frisk snart :)

2010-10-31 @ 21:25:16
URL: http://fanniiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0