AWW

Publicerat 2010-11-26, 22:13:19



EH. hej.

vart tror ni jag har hängt idag då? - ja ni gissa jävligt rätt!
hela den här dagen har varit ett rent helvete. har varit så sjuuukt mycket folk hela dagen! jag har jobbat elva timmar också förövrigt.
idag lär väl dagskassan legat på en sex miljoner. o det är väl en underdrift!


kom på mig själv sitta i auto-pilot läge.
-hej. var det bra så? .ja. - då blev det 1034:- tack. - hej. var det bra så? .ja. - då blev det 7438:- tack. osv, orden ekar i mitt huvud.
emellanåt kommer man ur auto-piloten när någon ber om två paket saffran.
och det säger de det första de gör -medans de kommer ihåg.
-nu har julhandeln börjat på riktigt. en vecka. härdahärdahärda.


blev en snabbis till örebro flygplats efter jobbet så nu är jag slut.
nu ska jag hoppa in i duschen. bums i säng.
o7oo ska jag infinna mig på jobbet. fylla tobaksskåpet på giftpinnar&påssnus.


sen styr vi avskedsfest. byebyebye.





Kommentarer
Postat av: Elin

det får vi göra!!! ha det bäst! puss

2010-11-27 @ 20:16:13
URL: http://elinhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0