INDESTRUCTIBLE

Publicerat 2010-11-21, 20:20:00


HEJ.
idag mår jag som jag förtjänar. CRAP. men hade en jävligt grym kväll igår så det är det helt klart värt!
halsen börjar fucka ur igen. pallar inte det. så gåre när man är ute o ränner på nätterna.
kurerar mej i soffan med african rooibos te med honung i. kryakryakrya på mej själv.

förövrigt fixade jag gratis kebabrulle igår. kravet var att pizzabagaren ville ha mitt nr.
kan det faktiskt vara värt. och jag är så glad att gav honom fel nummer. hehe fail

jag gillar tre dagars helg.

pusspårä.

Kommentarer
Postat av: lisa

Snygging pårej mä'ru! Ladda till onsdag nu då ;)

2010-11-21 @ 21:32:22
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0