N.E.R.D

Publicerat 2010-11-23, 23:28:06
mina smartbrillor - ni hittar dem här

HEJHEJ.
hemma efter att ha jobbat kväll. allt rullar på som vanligt. rutiner. jag gillar inte mitt liv just nu.
trött på allt som har med min vardag o göra. så fruktansvärt pisstråkigt.
HÄRDA!

aja. nu är det bara 2v kvar till paradiset. får en sådan fruktansvärd ångest som blandas med en sån otrolig lycka.
jag kan inte förstå att det är så nära!
tror jag måste börja packa ned mitt liv i en väska snart?

idag gjorde elin sin sista dag på jobbet. hon gör samma resa som mig fast tvärtom. hon börjar i australien och avslutar i asien!
jag vill också ta av mej ica-kläderna en gång för alla.
hon åker på söndag. vi kanske möts på mitten? vem vet, malaysia verkar vara stället vi skulle stöta på varandra isåfall.




Kommentarer
Postat av: Nattis

Weeeeeeeey, och snart kommer ni till australien:D



Hahahahaha skulle dock vilja se dig packa för resan!!:D

2010-11-24 @ 05:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0