Tigerbalsam, värktabletter och naglar.

Publicerat 2010-05-18, 13:16:33
Vilken helvetes dag jag hade igår.
På lunchen satt jag och pratade med en jobbarkompis om att mitt knä hade funkat så jäkla bra operation och rehab.
Vad händer på eftermiddagen då? Det smäller till på något konstig sätt så jag kunde knappt ta mig till bussen efter jobbet.
Kom hem, smörjde med tigerbalsam, tog värktabletter och la benet i högläge. Under tider fixade jag mina naglar.
Tog bort det turkosa och körde på en vanlig fransk. Fräscht nu när vi ska till Egypten på Söndag.
Nästa gång ska jag göra rosa tippar.
Förövrigt är mitt knä helt återställt idag. Hur konstigt som helst men jag klagar inte :)

Mitt knä igår :(
Mina naglar, bilden blev lite konstig men är supernöjd med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0