Ett efterlängtat paket..

Publicerat 2010-05-18, 13:51:07
Beställde nytt löshår nu till sommaren. Paketet kom idag.
Älskar känslan när man beställt något online, väntan och sen när man kommer hem en dag så står paketet där och ler åt dig.
Haha. Älskar ni det lika mycket som mig eller borde jag söka hjälp?

Har under det senaste året haft clips, vilket inte är det smidigaste.
Inte kul och stå o sätta i det varje morgon så denna gången köpte jag nailhair, eller keratinvax som de använder på de flesta salonger.

Beställde från Rapunzel som utan tvekan har det bästa håret.

Paketet kostade 1424:- och då ingick
- 100 hårslingor (50 cm)
Startpaket med

- 1 ST FUSIONTÅNG / VÄRMETÅNG

- 1 ST INSTRUKTIONS DVD (hur du fäster löshår)

- 2 ST SKYDDSPLATTOR

- 4 ST HÅRKLÄMMOR

- 1 ST BORTTAGNINGS TÅNG

- 2 ST FINGERSKYDD

- 1 ST LÅNG SKYDDSPLATTA

- 1 ST PINNKAM

Jag använder det ljusaste håret som har färg nr #60, det är fortfarande lite gula toner i.
Tips: En tvätt i silverschampoo så tas de gula tonerna bort.








Jag kommer sätta i håret när jag kommer hem från Egypten. Visar er bilder steg för steg då.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0