Upp&Ner

Publicerat 2010-03-22, 23:13:50

Fan vilken upp o ner dag.
Som ni ser på bilderna, så har min dag varit humörmässigt.
Hatar såna dagar. Delete.
Imorn är det en ny dag med nya tag, nya känslor och förhoppningsvis ett förhållandevis positivt besked.
Lunch och ett möte inplanerat imorgon.
Ledig imorn, då gäller det att ladda för denna mång-timmiga jobbvecka, men kaatchhing i plånboken dör jag ju inte av direkt, tvärtom.
Sen ska jag få en leverans imorgon som jag väntat på i två veckor nu.

Nu ska jag se det från den positiva sidan, när man har haft en crapy dag, så kan det bara bli bättre.
Puss/Kram



Kommentarer
Postat av: fansi

hahahahaha, kul duu (:

2010-03-23 @ 18:42:23
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0