timetorest

Publicerat 2010-03-23, 22:29:05




Fyfan vilken huvudvärk jag ligger inne med. den är inte nådig. Orkar knappt hålla uppe mina ögon när jag skriver, eller jag gör knappast det. Är det illa när man kan blunda och skriva på tangentbordet samtidigt, när man hittar alla tangenter ruskigt lätt? Är det då man kallas datanörd? Den här dagen har iallafall rullat på hur fort som helst. En mysig fika på hederliga märtas här i degerfors, det är fan lite underskattat. de har dubbelt så goda negerbollar som på andra fik, och till hälften av priset. sen en tripp till kga för lite in handling av diverse grejer och möte, gick hur bra som helst och jag är superglad. Kvällen har jag ägnat åt massa hemligt fix och koncentrerande, därav min huvudvärk. Nu ska jag iallafall klä av mig och vila huvudet mot kudden en gång för alla.

Kommentarer
Postat av: fanny

"det är fan lite underskattat. de har dubbelt så goda negerbollar som på andra fik, och till hälften av priset"



hahaha jag dör. din blogg är den mest underhållande jag vet !

2010-03-23 @ 22:44:48
URL: http://fannyschultz.blogg.se/
Postat av: Natta

Hehe iblann får ja te rä :D

Happy u like it!;)

2010-03-24 @ 23:06:51
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0