Pizzadagen

Publicerat 2010-03-25, 22:33:20


Den här bilden ger inte mig rättvisa. Jag är så fasansfullt trött så hälften vore nog. Kom hem för en halvtimme sedan från jobbet och ännu en dag som bara flyger förbi. Idag har jag gjort våfflor till la familia till lunch, våffeldagen till ära. Fattar igentligen inte varför det finns en sån dag. Tydligen verkar varenda karlskogabo ta åt sig, våffel-paket efter våffelpaket i kassan har rullat förbi. Kunde de inte hittat på en typ pizza-dag istället så man kunde äta pizza en dag utan att ha dåligt samvete en vecka efter (: Nej, ett avsnitt av bellatyra-show och sen ska jag sluta mina ögon för den här kvällen.. Sen ska jag återigen hoppa i de vackra lila-svarta icakläderna. love them. naaaat. tio timmar ska jag leva i dem imorn.. sådär lagomt lockande. PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0