Nails

Publicerat 2010-03-21, 21:26:10
Blev ingen bakning. Kom ju på att det är onyttigt.
Och om jag bakar nått så måste jag ju provsmaka och äta massa.
Så jag gjorde ett bra val, och satt mig o filade mina naglar och målade på ett somrigt lack.
Såg att det matchade mitt armband, snitzigt.
Nu när jag är förberedd så får gärna våren komma :) jag är nog inte den enda som väntar....

Nu har jag lagt mig tillrätta i sängen.. 
Ska försöka somna tidigt, kanske inte blir så lätt när jag vaknade vid fem typ.
Men känner mig redan rätt pömsig så det ska nog gå.

Godnatt på er :)



Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej!

Snygga naglar! Var gör du dem? Å vad kostar det?



/Sessan

2010-03-22 @ 13:10:07
Postat av: Natta

Hej!

Tack så mycket. Är en elev på stråt vassare i karlskoga som har gjort dem på mig. Caroline heter hon! Jag ställde upp som nagelmodell för henne, så första gången fick jag det gratis, senast när jag var där på återbesök betalade jag 400kr. Nu är hon dock utbildad nagelteknolog så vet inte vad hon tar nu!



Nathalya

2010-03-22 @ 14:54:58
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0