Ärligt talat...

Publicerat 2010-03-21, 18:13:56
Vafan hände?

Nej nu kör jag på med bloggningen i mitt vanliga tempo. Okej? Tack förövrigt ni som orkar hänga kvar när jag är så värdelös. :) Hade en underbar kväll hos Sofia igår.. Riktig tjejkväll. Nästan sådär lite töntigt. Fast härligt. Lallade ikapp varandra med våra sångstämmor. Sofia's extraordinära ljuva stämma får en att bara vilja ta hem henne och sätta henne på en stol brevid sängen o få henne att sjunga godnattsånger för en. Jag vill att hon ska spela in en skiva. Den ska jag köpa. 

Har varit iväg o jobbat några ynka timmar idag. La mig i sängen direkt några timmar o har sovit som en princessa, förutom att jag drömde några riktigt konstiga drömmar. Nu hade jag tänkt baka lite faktiskt. Vad vet jag inte ännu, men det återstå att se :)

Hörs lite senare va?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0