Inlines&Naglar

Publicerat 2010-06-15, 22:46:31
Lisa håller nånting hemligt för mig. Jag tror det är att Nattis kommer hem från London, men det säger hon inte stämmer :P
Fan. Jag dör av nyfikenhet. Hoppas på Nattis jag... :)

Ska jag sova, ska bara visa er två av mina köp idag. Köpte även en jättefin ring och ett kamerafodral, men det får ni se imorn.
Nu är jag så trött att jag spyr. Godnatt på er.


Med dessa ska jag få bort mer av vinterfläsket :)
Jätte kluddigt men skulle bara testa hur det såg ut. Hur bra lack som helst. Endast ett lager på bilden, väldigt täckande.
Lacket är från Mavala och är nr 49. Finns på Kicks.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I wish:(

2010-06-16 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0