Ledig/Jobb

Publicerat 2010-07-13, 11:26:42
Jag vet inte om jag är dum, men bytte min lediga tisdag mot en ledig torsdag istället.
Eftersom det skulle regna hela dagen iallafall så tänkte jag att det kvittar, men vart är regnet?
Det får jävligt gärna börja regna nu =) Kommer väl ändå regna på torsdag..

Hade i alla fall en jättehärlig lördag. Riktig mysig sommarkväll/natt.
Drog ner till näset efter statt där det var nattdopp som gällde, dock inte för min del. 
Söndagen var inte lika rolig då jag följde med mina vänner till stranden, och det gör jag aldrig om så bakis =)

Nu måste jag fixa mina naglar innan jobbet.
Får panik. Såhär kan jag inte gå runt.

Ni får ha en bra dag i solen/regnet. Jag är inte bitter.

Förövrigt 8 jobbdagar kvar. Sen får jag ta SEMESTER i tre hela veckor. MMM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0