Storhandlat

Publicerat 2010-01-20, 18:53:03
Nu har jag varit o storhandlat en massa, eller ja.. det blev inte så mycket egentligen.
700 spänn gick det på. Inte dåligt dyrt för mat liksom?
Hade man ju kunnat fått en jättefin kofta eller nån partydress för.. =)
Påtal om det så har jag önskat med mig hem från Thailand typ fina sommarklänningar, med blommor och liknande, även en vit plast klocka..

Jag har ju aldrig varit i Thailand, har ni några tips på vad man kan be mammi&pappi köpa med?
Hört att det inte är värt att satsa på teknik. Hjälp mig är ni snälla!

Handboll ikväll vid åtta, ikväll spelar Sverige mot Polen.
Ser vi fram emot!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej natta!

Jag var nyss där som du vet och jag handlade två klockor, två klänningar, 12 hårdrockslinnen, smycken, solglasögon osv. Jag skulle vilja säga teknik eller klockor och sånt. Kläder är lite svårt när man inte själv är med eftersom storlekarna är så konstiga. Om du har smala fötter så rekomenderar jag även nitsandaler, men jag hade för breda fötter. Hoppas det är till någon nytta.



Ta hand om dig, snart ligger jag också där och mår skit.

2010-01-21 @ 11:21:58
URL: http://sandrasjokvist.blogg.se/
Postat av: Natta

Åh, tack så jättemycket för hjälpen! Är så svårt och veta när man aldrig varit där :) men nu har jag lite mer idéer om vad som ska med hem!=)



Ja, lycka till nu! =)

Kram!!

2010-01-21 @ 14:33:43
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0