Jävlaäckelsnöööö!

Publicerat 2010-01-27, 21:16:28
Jag hatar snö!!!
Nu har jag och min bror varit ute o skottat i en timme. Var typ 1,5m snö utanför våran dörr!
Fyfan va jobbigt!
Ge mig bar mark, grusig asfalt, fågelkvitter, plusgrader och vårsol.

Innan dess jobbade jag.
Som tur är så har vi p-garage på jobbet så jag kom ner till en varm torr bil. Så skönt!
Förövrigt var det en irriterande dag på jobbet, jag har retat mig på allt!
Men nu sitter jag i soffan och har lugnat ner mig lite :)
Fruktansvärd värk i knät nu efter en hård dag med skottning&jobb.

Näpp. Back to the televishon.




Kommentarer
Postat av: Rikard

Ge mig ogrusad asfalt och sommar väder.

2010-01-27 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0