Känslor?

Publicerat 2010-02-18, 23:14:08
Jag hatar känslor, speciellt mina känslor. Jag blir så trött.
Varför ska mina känslor pendla upp o ner hundra gånger per dag?
Känner mig som en klimakteriekossa.
Jag vill känna mig riktigt lycklig snart.
För tillfället har jag ingenting att se fram emot känns det som.
Fast jag vill inte klaga heller.
Eller jo. Jag vet vad som ligger bakom.
Stör mig på allt just nu. Speciellt dig, väx upp, snälla.
Kolla inte på mig, prata inte med mig.
Nej, nu ska ja inte va elak.
Du är inte värd min energi, kan lägga den på bra mycket bättre saker

Nu ska jag sluta vara bitter, tror jag.
Vet vad summan av kardemumman blir iallafall.
ääej skit. godnatt iställe

Syns imorn lite gladare(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0