Herregud

Publicerat 2010-02-25, 00:11:58
Jag har helt glömt bort tiden! Suttit i timmar och letat resor.
O inte fan blev jag klockare :( Nån som är bra på o leta billiga bra resor är mer än välkommen att höra av sig!
Förövrigt gick det hur bra som helst med självskanningen idag. Och riktigt roligt också!
Nej nu måste jag verkligen sova - Sängen bums och nya glamourama avsnittet.

Förövrigt fick jag det här i min mejl av PIP på fb;
"I morgon torsdag 25/2 klockan 12.00 har vi ett artistsläpp. 
Den 8 /3 kommer vårat biljettpris att höjas. Var smart och köp din biljett före 8/3. Du kommer inte att ångra dig."

Shit, så har de aldrig skrivit förut.. hoppas det är något riktigt bra typ, The Ark, Lykke li, U2, AC/DC, Kings of Leon, Kent eller något annat gottit. Man kan ju få drömma lite iallafall=)
Som tur är har jag redan köpt min biljett :)

En sak till bara, -Vissa straffar Gud direkt. Haha.. Ibland blir man nästan lite rädd för såntdär..



Kommentarer
Postat av: Hanna

jaaag vill haaa theee aaaaark!

2010-02-27 @ 00:48:23
URL: http://hannaranden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0