TEQUILA?

Publicerat 2010-12-04, 00:00:53

hemma efter en riktigt mysig kväll!
typisk tjejkväll med massa tjöt. mest om fina karlar. det som är prio ett i våra liv.
okej, lite annat bryr vi oss om också.. men som sagt. det motsatta könet ligger högt upp på våra listor.
oj. att jag alltid ska snubbla in på det. aja. nog om det.

jag är så lycklig. önskar jag kunde vara här hos dig under tiden! ♥ älskar dig och allt kommer bli så bra mitt hjärta!
jag flyger runt på små fluffiga rosa moln idag (:

de molnen förvandlar vi till dimma imorgon och festar som förr i tiden.
tequila-race, danceparty, fjortiskonversationer. gilla.

puss.o.godnatt.jag.mår.så.bra.att.jag.får.fnatt.







Kommentarer
Postat av: FRIDA

pfft, sluta nu! :D

2010-12-04 @ 09:15:35
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0