GRAVITATION

Publicerat 2010-12-01, 23:08:52
hej!
fyfan. kan inte klaga på att jag inte fick uppleva vinter i år iallafall. trodde jag skulle missa den men så blev det inte!
är så sjuuuukt sugen på att åka iväg i helgen o åka lite bräda innan vi sticker! men vågar jag? pajar knät igen så kan jag ju inte resa!
är det värt det? nja. ja. nej. hm. ska överlägga med mig själv.


imorse vaknade jag till och kände att det var något som jag skulle göra.
började tänka efter då jag har min kalender i huvudet och är tjejen med kalendern i väskan liksom.
hm. det var blankt på den sidan.
dock har jag en liten noterings sida i min iphone som jag brukar skriva upp det allra allra viktigaste som inte får glömmas!
tog en titt - twinrix spruta 9.45 ons 2/12. stämde ju inte. ringa vårdcentralen - ja jag skulle vara där idag.
tittar ut genom fönstret - ingen bil hemma. michelingubbekläderna på - pw till vårdcentralen som ligger alldeles för långt bort i denna kyla!
-20 o rask promenad fick min hjärna att frysa till is.


apoteket o hämta ut p-piller & sömntabletter som jag fått utskrivet till flygresan då jag är sjuuukt flygrädd!
vidare hem - svira om inför jobb.

nu ska jag testa en sömntablett och se om jag däckar!
ledig imorgon - massa att fixa - plus att jag ska blogga massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0