UPDATE

Publicerat 2010-12-13, 08:44:00
HEJ!

Befinner oss i Patong. Nar vi landade i Phuket bestamde vi oss for att aka till ett hotell som Sofia och Sofie bott pa tidigare. Det ar jattefrasch, pa fjarde vaningen med balkong och svinbilligt. 800 bath (200kr) for 3 dagar, vi bokade 3 dagar till att borja med eftersom vi tankt att aka runt till de olika oarna har omkring, dock har inte vadret varit pa var sida sa istallet for att aka ut till en o och vara strandsatta med noll att gora sa har vi valt att stanna i Patong och rikta in oss pa se solglimtar vi kan fa, utflykter och sjalvklart mycket party.

De tidigare kvallarna har vi gatt ut pa grabbarna grus har i Phuket, massa trevligt folk och folk fran hela norden. Ikvall ar det luciatema pa grabbarnas men vi ska fixa vart egna luciatag och ga ut pa nagot annat stalle. Vi ska dansa ikvall, sa glittret i haret flyger av. Vi ska leta upp det basta partystallet i hela Patong.

Det ar varmt och vi trivs i varandras sallskap. Jag har akt hit med varldens basta tjejer.
Det ar jag, Lisa, Sofia & Sofie men aven Hanna som kommer ifran Falkenberg, S&S traffade henne nar de reste i Thailand forra aret.

28 grader om dagarna sa jag trivs med tillvaron. Vi har det jattebra trots molntacket som ligger over hela asien just nu.
Vi ber till de hogre makterna att det ska blasa bort och att vi ska fa lite farg innan vi den 20onde aker till Phi Phi for 2v party!

Ska forsoka med lite mer updates framover men somsagt. Semester, inga masten och paraplydrinkar gar fore.


Har tyvarr inga bilder att bjuda pa da min kamera inte vill synka ihop med hotellets dator. Ska fixa det till nasta gang.
Ha det sa bra sa hors vi.


For er som vill ha tag pa mig eller bara skicka nagot gulligt sms sa ar det har mitt Thainummer :
+6688-69 19 857




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh fasen va härligt att vara där nere :) Hoppas vädret blir bättre för er!

2010-12-13 @ 10:43:29
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul med lite uppdatering :) Hoppas vädret vänder snart, men det tror jag inte är några problem. Ni har det iallafall varmare än vad vi har här hemma, så mycket kan vi ju vara överens om. Haha.

Annars så missar ni faktiskt sjukt mycket. Det händer sånna otroliga saker här hemma ska ni veta. Inte minst en lugn, harmonisk och inte alls stressig julhandel. Nästan ingen hets alls, Och för att inte prata om alla trevlig kunder ! Men var inte ledsen.. Det kommer en jul nästa år också. Ni får ta igen allt då ;)



Ps. Om ni inte hört nyheten redan så har vi haft en självmordbombare i Sthlm som sprängde sig själv mitt i centrala Sthlm på drottningatan. Ds.

2010-12-13 @ 14:40:26
URL: http://idaniiilsson.blogspot.com
Postat av: hanna

kul med update. verkar som ni mår fint, fortsätt så:)

2010-12-13 @ 17:22:40
URL: http://detlillalivet.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0