THAILAND2

Publicerat 2010-12-14, 12:13:36
Nar jag holl pa att skriva det tidigare inlagget borjade himlen spricka upp. Sen dess har vi haft sol och runt 30 grader.
DET AR SA UNDERBART! Jag njuter av varenda sekund. Hunnit skaffa sig branna pa bade fram- och baksida.

Igar var vi ute o dansade hela natten pa bangla road.
Inledde med rom & cola pa hotellet for att senare vandra vidare till grabbarnas for nagra redbullvodka.
Nar vi lagt en bra grund sa gick vi vidare till Seduction, dar dansade vi oss svettiga till sa sjukt bra musik. Jag var i mitt esse.

Nar de stangde runt 5 hade vi fortfarande krafter kvar att ge och gick till ett annat danshak som hette Hollywood.
Stallet var proppat med folk och det var sakert over 1000 pers i lokalen som dansade som de aldrig gjort nagot annat.
GRYM KVALL!

Jag vill aldrig hem!

Klockan ar lite over 6 har i patong och nu ska vi ut och kaka mat pa varat favoritstalle.
So long!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0