PHI PHI ISLAND

Publicerat 2010-12-24, 09:55:51


God Jul
vill jag onska er dar hemma.
Idag har vi underbart vader. Legat vid poolen hela dagen och nu ar brudarna ute pa julklappsjakt. Vi ska byta julklappar idag.
Kanns sa sjukt att vara pa andra sidan jorden och fira Julafton.
Nu har familjen sakert vaknat dar hemma och kor varan traditionella jullek pa morgonen dar vi springer runt i huset hela slakten och letar paket.
Sjalv sitter jag pa ett internetcafe, solbrand, ruffsig i haret och kanner inte av nagon julkansla alls.
Men jag trivs sa in i helvete!

Nu haller vi till pa phi phi island och anda sen vi kom hit har vi haft riktigt bra vader, traffat riktigt skona typer och kanner lugnet samtidigt som partystamningen ar total.
Det ar svart for mig att forklara denna underbara o. Den maste helt enkelt upplevas.
Nej, nu ska jag ut pa julklappsjakt, sen blir det en powenap foljt av julbuffe och party.


Sander for ovrigt en tanke till min fina mormor som gick bort for 10 ar sedan idag.

 
(fortsatter sno bilder fran sofia eftersom min kamera inte vill ga ihop med datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0