Tredje gången gillt...

Publicerat 2010-04-29, 19:46:38
Alltså det här är ju inte sant! Känns nästan som ett skämt..
Hade två missade samtal och ett IQ svar när jag kom ifrån kassan idag.
Lyssnade, och började nästan gråta och skratta samtidigt.
Det var Fritidsresor som var tvugna att ställa in våran resa pga att deras nya resmål "Almaza Bay" inte har haft någon efterfrågan!
Say what? Helt sjukt. Men som tur var fick vi boka om. 
Så nu fick vi en ny resa till ett ännu finare/lyxigare hotell i Hurgada,
plus att vi får det till samma pris som det andra (fast det är 6tusen dyrare) plus att vi får tusen kronor tillbaka för besväret.
Rätt okej deal, och vi åker samma datum(Om vi nu kommer iväg). Den 24 maj.

Jag börjar undra om det inte är meningen att jag ska få någon semester! :P
Som de säger, tredje gången gillt då.. :)










Kommentarer
Postat av: sandra

du det här kanske var helt okej ändå va;) faan vad nice det ser ut babe!

2010-04-29 @ 21:31:52
URL: http://peaks.blogg.se/
Postat av: Ida

Men fy fan va gött Natta ! Jävligt bra deal om du frågar mig ;) Tur i oturen som man brukar säga :P

2010-04-29 @ 21:55:05
URL: http://idaniiilssons.blogg.se/
Postat av: sarah

Riktigt bra för er ändå! :) Om ni får åka samma datum också :)

Förresten du har inte tid för o göra mina naglar snart? Dom skulle behöva fräshas upp lite :P

2010-04-29 @ 23:17:45
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det ser inte sa gott ut det dar;)

2010-05-06 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0