Stockholm

Publicerat 2010-04-24, 17:10:21


Just nu befinner jag mig i Stockholm. 

Igår var vi ute o drack öl och det var meningen att vi skulle chilla lite. Men så blev inte fallet.
Vi gick lös helt enkelt och det har jag fått sota för idag iallafall.
Har gått på stan från 12 tills nu och fytusan vilken puls det är här i Sthlm mot lilla Degerfors ;P I like!
Käkade på Tacobar sen o efter det har det börjat ordnat upp sig lite :)

Nu sitter jag och Sandra här helt utslagna. Men måste snart ta oss upp o göra iordning oss.
För snart ska vi iväg på Bounce :D
Men först ska vi åka ut och förfesta lite hemma hos Malin & David i Bandhagen.
Därefter Globen och sedan ska vi göra Stockholm osäkert igen :)
Hörs igen snart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0