Nu är jag värd att pusta ut!

Publicerat 2010-04-21, 22:56:17
Vilken dag, jag har aldrig varit med om något liknande i hela mitt liv. Det var som de sa, att öppna en Maxibutik är något speciellt!
Idag har vi sålt 3 ton med bananer, FATTAR NI, 3 TON! 

Har varit en grym dag, allt har gått i hundra, men gick in med inställningen att jag absolut inte fick stressa.
Vilket jag brukar ha jättelätt för att göra. Och det hjälper ju ingen, går ju inge fortare för det:)
Så det gjorde verkligen min dag, plus att jag inte stött på en enda otrevlig kund. Det är lycka det.
En endaste liten person kan ju annars trycka ner humöret till tusen. 

Medans folk stor o väntade i kön blev de erbjuda godis, glass och drickyoughurtar! Tror de blev nöjda!
Nu måste jag lägga den här dagen bakom mig, imorgon väntar ännu en hektisk dag!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0