Helgen

Publicerat 2010-04-25, 15:23:49








största chocken - en hel sektion i globen körde ett helt dansnummer, sjuukt häftigt


Så fruktansvärt underbar helg.
Och jag skäms lite över att behöva visa Bounce i stillbilder. Ni kan ju förstå att det inte ger dem rättvisa.
Showen innehöll allt - och lite till.
Jag har alltid ett behov av att vilja dela med mig alla känslor och intryck efter att man har varit på konserter eller liknande.
Men det går inte, ingen förstår ändå vad det är man har upplevt.
Jag lider litegrann, eller ja inte så lite heller. För de som inte har fått chansen o se dem.. för sista gången.
The Last Bounce, fem av fem toasters.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Oj! Vad snygg hon var till vänster på andra bilden. Men du! Varför spacklar du dig så?! Var naturlig istället! :=)



Kram Mathilda

2010-04-25 @ 16:15:41
Postat av: Natta

SV: "Mathilda" eller ska jag kalla dig "Jonte" som du kallade dig i några inlägg tidigare.



Ja, Malin är en naturlig skönhet :) Underbart fin!

Om du nu verkligen måste veta varför jag "spacklar" mig så så har du svaret här:



Själv har jag inte fått den förmånen att få perfekt hy, jag har en hudsjukdom som heter Rosacea. Därför "spacklar" jag mig så. Skulle göra ALLT för att få perfekt hy då detta får mig att må så jävla dåligt. Jag äter medicin för att hålla tillbaka rodnad. Men det finns inget botemedel mot denna sjukdomen. Bara hjälpmedel. Så nu vet du! Hoppas du tänker efter lite nästa gång du bestämmer dig för att hoppa på någon. Då jag tar jävligt illa upp, eftersom detta är något jag har tampats med i över 8 års tid. Men eftersom du bor här i närheten så kan du ju fråga mig personligen varför jag spacklar mig istället för o gömma dig bakom falska nick nästa gång.



"KRAM"

2010-04-25 @ 19:50:13
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0