let'smakeoutithemiddleofthestreet

Publicerat 2009-09-09, 21:46:25




Kom hem från Handbollen för en stund sen.
Idag var vi lite färre folk på träningen, men desto mer tid för övning av kombinationer.
Behövs kan jag säga, de sitter ju inte riktigt som de ska (:

Lagade mig nyss torrtelini med fyllning av ost/skicka blandat med cremé bonjour svamp.
Mums.

Ligger i sängen nyduschad o lyssnar på min Erik.. Han är bäst han.
Nu ska jag se om det finns något bra på tv, annars blir det en film o somna till (:




Kommentarer
Postat av: Nattis

hur var pollacken nu? ;D haha gud, det där kommer ta tid:p

2009-09-10 @ 10:07:23
Postat av: natta

Hihi. Jag har memorerat dem nu, så jag tror ja kan de flesta nu. :)

2009-09-10 @ 14:07:55
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0