jobbigt.

Publicerat 2009-09-23, 21:34:12

idag har varit en jobbig dag, har snurrat runt på stan, iinte kul kan jag säga er. tar på krafterna rejält när man går på kryckor, men blir så lycklig av o få se lite kläder igen =) kan visa er imorn vad jag köpte, slänger in lite bilder, blev lite kläder till begravningen.. inte så kul o handla till en sån grej kanske.. men blev lite fina kläder iaf!

imorn ska jag till en second hand butik o kolla efter ett par boots, har kollat i varenda skoaffär efter de där perfekta bootsen, men inte hittat dem, har en precis bild i mitt huvud över hur de ska se ut.. det är så jobbigt för att jag kommer nog inte hitta dem heller :P brukar inte tycka om second hand speciellt mycket, men ibland hittar man faktiskt endel guldkorn, värt ett försök iaf..



Kommentarer
Postat av: Denana

Var har du hittat den här bilden? Sjukt snygg! :)

2009-09-23 @ 23:11:13
URL: http://[email protected]
Postat av: natta

SV: Bilden är från en fotograf som heter Marcus Ohlsson (:

2009-09-23 @ 23:24:39
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0