bloggande

Publicerat 2009-09-30, 23:28:24
Det blir som en drog. jag o ida satt o diskuterade om just det, man kollar hur många besökare man har, efter man lagt ut ett inlägg så går man direkt in på sidan för o se hur det blev, osv. Så barnsligt beteende egentligen. Man är 20 år o borde göra massa andra viktigare saker egentligen, men samtidigt så tycker jag det är kul att dela med mig av mitt liv till er. Och det är kul o blogga =)

Vi jämförde bloggen med en tamagotchi.. Kommer ni ihåg dem? Man måste mata den för o hålla den vid liv (skriva inlägg) och ju mer mat den äter desto större blir den (samma med bloggen) haha sjukt kul.

Och idag kan jag meddela att jag har över tresiffrigt i statistiken. Grymt. Vore kul om ni kommenterade också o påverkar mig lite om vad jag ska skriva o dela med mig mer av mitt liv (:

PUSS på er mina söta läsare.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah, tamagotchi.. klockren jämförelse alltså ! Men hallå, du glömde skriva att du fick en chock :D

2009-09-30 @ 23:55:35
URL: http://idaniiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0