sick

Publicerat 2009-10-29, 15:46:29



Usch.. nu säger min kropp ifrån, nog med att jag är sprängröd i ögonen så har jag fått feber, extrem förkylning, helt täppt i öronen och huvudvärk. Fick gå hem från jobbet, inte lätt o vara trevlig när man mår såhär. Samtidigt som det var kaos på jobbet för att alla var sjuka.. Hoppas det inte är den där jävla svininfluensan.. 

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa några blad av veckorevyn o sofis mode, o sen försöka sova.. har inte sovit alls mycket inatt..

... men annars är det bra! haha.

Kommentarer
Postat av: Malin Å

Krya på dig Natta, annars är det du som är spöket på lörda!=)

2009-10-29 @ 19:11:30
Postat av: Natta

Tack gumman! Haha aah, precis! =)

2009-10-29 @ 19:18:46
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0