Liveuppdatering 6

Publicerat 2009-10-02, 22:47:05
Oj säger jag bara, efter att den tidigare nämnda deltagaren vid namn Camilla gick vidare fick hon ta emot antal svordomar från damerna här i våran alldeles egna lyxsvit. Vem ligger hon med? Va en av flera kommentarer som kläcktes just i det ögonblicket då hennes namn ropades upp.
Nu kan man nästan ta på irritationen, varför går inte Jon vidare?

Jag tror bestämt att nu rullar vi ner till stan för att avnjuta en öl eller två för dom som inte kör ikväll, för min egen del blir det en kaffe med kanske nåt gott på sidan!

Nu tackar jag för mig, det va ett sant nöje att ta del av en den här bloggen. En upplevelse som jag sent kommer att glömma. Härmed lämnar jag över till ack så gulliga brunbjörn, Puss och nyp!
Vill även lägga till en hälsning till den underbara bloggaren i Bandhagen city, fieldmountain.blogg.se!
Läs den, upplev den, Älska den.
Ja säger som dom säger i staterna, tack för mig - Hej!
Bloggilöööve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0