Liveuppdatering 4

Publicerat 2009-10-02, 21:16:46
Nu sitter man här mellan två brunstiga tjejer, och en överkåt liten blond donna som ligger i sängen och fantiserar vilt om Radih. Kanske ska utelämna hennes citat som hon kläckte precis. Vi vill faktiskt nå ut till alla åldersgrupper, det va inte barnvänligt nånstans. Nu ska jag hämta en handduk för att reda ut den röran som den här killen ställde till med i Nattas fina lägenhet!

Nu utgår jag för att hämta en tredje bloggare för denna kvällen, ska inte ämna hans namn än. Blir troligtbvis en alldeles för stor uppståndelse eftersom att han numera vet hur en tjej ska tas!
Blir helt rörd när jag tänker på det, men samtidigt stolt! Det är ju trotsallt han som har lärt mig allt jag kan.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0