Helg

Publicerat 2009-10-23, 18:29:31
Ååhh vad härligt med helg, hehe... säger tjejen som varit sjukskriven sju veckor =)
Jobbat två dagar nu, och det är faktiskt riktigt skönt o göra nått..
Idag jobbade jag till halv 3, därefter åkte jag till läkaren..

Har problem med mina ögon, får alltid röda bristningar i dem typ var annan, var tredje månad.. Så nu har jag sådär igen, så då tog jag mig i kragen o åkte dit.. fick inte träffa nån läkare eftersom jag bara kom som typ drop in på eftermiddagen, så fick träffa en sjuksköterska.. Hon var värdelös, typ skrattade när jag berättade om mina problem o typ ville att jag skulle acceptera dem. Hur kul tror hon det är o vara sprängröd i ögonen(samtidigt som det svider) o sitta i kassan o se typ full ut. Ni vet sådär sprängröda ögon man får när man dricker.. Så samtalet avslutades iallafall med att jag fick en läkartid på måndag. Värt (INTE)o sitta o vänta nästan två timmar på att få träffa en sköterska o när jag väl träffar henne så är hon så okunnig så jag skulle kunna slagit henne i hennes fula fejs. Vårdcentralen suger hästballe.

Nu ligger jag iallafall med fötterna på bordet, har känslan av fredag(som jag förövrigt inte känt sen jag gick i skolan) och med ett glas vitt vin. Mm, härliga helg.. 

PUSS



Kommentarer
Postat av: Helena

superfina ögon :)

2009-10-29 @ 22:16:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

taack =)

2009-10-29 @ 22:43:21
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0