halo

Publicerat 2009-10-27, 21:38:03
hej mina kära vänner och icke vänner. är igång o jobbar så därför är jag dålig på de här med o uppdatera, men jag lovar att bli bättre..

jag har så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. inget som jag kan dela med mig av till nån.. det äter upp mig inombords. jag borde verkligen lära mig att tala ut.. hade det här samtalet med en kär vän igår, då jag kom på mig själv. jag tycker verkligen att jag säger vad jag tycker o tänker, i vissa lägen lite för mycket kanske, i vissa lägen inte alls.. 

jag borde lära mig att tala ut om det som gnager inom mig. men till vem? jag har väldigt svårt för tillit.. den som är min vän idag är kanske min ovän imorn? och kanske mina tankar o funderingar hamnar i fel händer.. 

oftast spricker jag, nån gång per år. och då är jag inte nådig, kanske fel person får ta skiten för all min smärta.. i många lägen gör jag inte som jag vill, utan hur man ska göra. det rätta, som kanske inte är det rätta egentligen...
hjälp mig, jag mår dåligt..

Kommentarer
Postat av: mammi

Du kan prata med mig det vet Du ...

Vi kan säkert lösa det tillsammans.Du är smart stark och har fantastiska egenskaper.Jag älskar Dig mammi

2009-10-27 @ 23:23:56
Postat av: Sofia

Hörru, jag är så jävla bekant med känslan, den var och hälsade på mig igår, det sög så jävla hårt! Jag kommer inte sluta vara din vän. Förutom om du skulle vilja det, förstås! Du är omringad av vänner, ta hjälp av dem, de vill höra ditt jävla gnäll också, det är då man känner sig värdefull. Hoppas det löser sig snart iallafall.

2009-10-28 @ 00:24:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879
Postat av: Ida

Mig har du också sålänge du vill ;)

2009-10-28 @ 19:20:19
URL: http://idaniiilssons.blogg.se/
Postat av: Ljunkan

Och mig vet du att du alltid kan vända dig till!! Vad det än är, när som helst!! <3



Pusss

2009-10-29 @ 15:15:42
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: Natta

<3

2009-10-29 @ 19:20:30
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0