cocoo

Publicerat 2009-10-08, 16:19:53

Som ni vet beställde jag detta armband förra Tisdagen från Cocoo. Igår blev jag väldigt arg när jag inte hade fått det ännu. Så jag skrev ett mejl till Cocoo och frågade vad som hade hänt med min beställning eftersom det har dröjt nio dagar.

Fick nu ett mejl om att de var ledsna över att de hade glömt bort min beställning och skulle skicka det direkt och att jag skulle få med en present som plåster på såren :) Härligt! Så nu är jag glad igen =) 

Paketet skulle komma redan imorgon trodde de så då får ni se vad jag fick för present =) Spännande!!




Kommentarer
Postat av: Karin

Du skulle beställa samma armband hos bagsandfashion så skulle du få det i brevlådan dagen efter beställning!

2009-10-08 @ 22:48:04
Postat av: Natta

Jaså, det hade ju varit bra, men jag har inte sett det ambandet hos dem..

2009-10-08 @ 22:55:37
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0