zeroinspiration

Publicerat 2009-11-25, 23:45:37
hej på er. bad update. smisk på mig.
så mycket som händer runt omkring mig nu.
jobb, flyttstädning, renovering.
hoppas på att det ska lugna ner sig tills nästa vecka.

idag kom tapeterna, så pappa åkte o hämta ut dem, han fick sig en liten chock..
1600 kr gick tapeterna på, fyra rullar. haha. ojdå.

har ju lovat er lite bilder på mina projekt..
när jag skulle försöka ladda ur bilderna till datorn så funka det inte
verkar som att själva öppning där jag sätter i minneskortet i datorn har pajat.
kul, nästan sprillans dator. men jag ska lösa det på något sätt :)

idag efter jobbet så var vi på rundvandring i nybygget.
vårat ICA håller på och byggs ut och ska bli ICA MAXI, så vi bygger en exakt likadan byggnad till, brevid
som sedan ska slås ihop, smygfotade lite med mobilen :)





Efter denna vägg kommer det vara bageri, deli och fisk-disk.



Själva lokalen, längst bort i mitten kommer ingången att vara


Och parkeringshuset under byggnaden med 100 parkeringar


Kommentarer
Postat av: hanna

coooool:)

2009-11-26 @ 12:14:11
URL: http://hannaranden.blogspot.com
Postat av: hanna

jag tror dock de är invite till vanlig spoitfy? inte premium. neee jag ska inte med på personalfesten och jag ska nog inte på statt heller. vi får hänga på söndag dag däär??

2009-11-27 @ 14:31:54
URL: http://hannaranden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0