turootur

Publicerat 2009-11-20, 16:26:43
varning för(ytterligare) ett inte allt för positivt inlägg.

dagen började asbra, naat. kom ut till bilen och hade fått böter, 500 spänn? hallå? är det rimligt?
jag stod fan inte ens fel.
jag hatar fan securitas. idioter hela bunten. folk som skaffar jobb där gör det definitivt för o jävlas med folk.
klockan fem imorse, så var de ute o leta efter folk o jävlas med.
jag, och resten med mig blev drabbade. bajs. aja, bara o betala. som o slängar pengar i sjön, verkligen!
och inte nog med det, så flyttar jag ut ikväll, så fick böter sista natten jag bor här. haha skrattretande eller vadå.

kommer ett lite mer positivt inlägg senare, dags o bryta trenden! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0