lediglördag

Publicerat 2009-11-14, 12:56:13
Jag blir trött på mig själv, jag går alltid på bio med för höga förväntningar,
vilket gör att det aldrig kan va så bra som jag har tänkt i mitt huvud.  
Men 2012, sjukt snyggt gjord, och det var riktigt spännande många gånger =)
Efter filmen drog vi en fika på melkers.

Nästa filmer jag ska se på bio är Twiligt New Moon, och Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes.
Då ska jag inte ha några förväntningar =)

Blev förvånad över att det inte var en
snögnutta på marken idag, när jag kom hem inatt så var det fan hur mkt snö som helst!
O nu helt borta, är det sverige man lever i eller...
Ska klä på min lite nu, åka o handla lite mat, systemet o stan.



Kommentarer
Postat av: hanna

du är för kräsen!! :P vi kanske kan se nån av dom tillsammans i kd?:)

2009-11-14 @ 13:14:51
URL: http://hahannaa.blogspot.com
Postat av: Natta

Ja, måste kolla hur allt ser ut nästa helg med jobb o så, för ska flytta ut alla grejer ur lägenheten då också, så det är lite körigt nästa helg.. Men får kolla upp det där så kan vi höras =)

2009-11-15 @ 00:36:34
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0