låtmigfåkännaperfektion

Publicerat 2009-11-19, 22:10:04
Ibland hatar jag att jag bryr mig om för mycket om vad andra tycker.
Jag hatar blickar

Är jag den enda människa i världen som känner såhär?
Varför kan blickar säga så mycket?
Har en klump i bröstet. Ont gör den, smärtar som fan..

Jag har kanske inte det bästa självförtroendet
Men det får man inte tala om
Man ska vara stark, se bra ut, vara glad
...och perfekt.


Inte lätt att leva upp till den standarden.
låt mig få känna mig självsäker
och fin,
jag behöver inte dina blickar



Kommentarer
Postat av: sandra

hörru, vem tittar du på när du tittar på nån? just det på nån du tycker är snygg. du tittar ju inte på nån som är intesnygg. så ta det som en komplimang när nån tittar, inte som att nån tittar ner på dig.



och du, det finns alltid nån som är snyggare, bättre, duktigare på nått. och den som är det behöver inte må bättre för det. så var glad för den du är natta. i mångas ögon är du den som är snyggare, bättre och duktigare. jag gillar dig som fan. och jag vet ju att jag inte är den enda;) var stolt över den du är, det finns ju bara du som är du :)

2009-11-20 @ 11:47:34
URL: http://peaks.blogg.se/
Postat av: Ida

Där är vi väldigt lika.. jag är nämligen expert på att MISSTOLKA andra blickar. För jag lovar att det handlar om det i det flesta fall ! Du ÄR fin ;)

2009-11-20 @ 15:43:34
URL: http://idaniiilssons.blogg.se/
Postat av: Natta

Vad snälla ni är mina vänner!!

Måste lägga ner mitt grubblande :)

Men tack för era fina ord. På något sätt hjälper det.

All kärlek till er. <3

2009-11-20 @ 16:06:24
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0