jagmårbra

Publicerat 2009-11-15, 00:57:00
Just nu, känner jag mig lycklig. Var längesen jag kände sånhär äkta lycka.
Ligger just nu i sängen och lyssnar på Kings of Leon's platta, den är genialisk.
Har precis haft mina vänner här. Fanny var hemma på besök från Sthlm
och jag har faktiskt saknat henne ännu mer än vad jag trodde.
Druckit ett, två, tre.... glas med vin, käkat ost o kex och pratat om allt mellan himmel och jord.
Jag behöver sånt. Jag behöver lyssna, men framför allt lyssnas på.
Har mycket inom mig, ibland kanske behövs bara en enkel fråga som, Hur mår du?
Underskatta inte det. Behövs. För mig.

De drog vidare till RB, men jag valde att stanna hemma.
Tog en lång dusch, avslutandes med mina ögondroppar, crémer av alla sorter och borsta gaddarna.
Nu ligger jag under täcket, och MÅR BRA. Nybäddad säng. Doftar gott.
Ska sluta mina ögon till en skön film. Sova som en prinsessa.

Ibland är vissa dagar bättre än andra.


Forever Together  


 

 


Kommentarer
Postat av: lisa

söta lilla bloda flicka! vi hade det trevligt på RB, hade varit kul om om du hade hängt på. men tack för en fin kväll iaf :) puss

2009-11-15 @ 03:32:01
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: fani

ÅH mysnatta ! vad fint skrivet, blir alldeles varm i hjärtat (: tack så mycket för presenten igen och snart får du pallra dig till sthlm ! pussepuss

2009-11-15 @ 13:53:33
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0