fredagdentrettonde

Publicerat 2009-11-13, 13:43:19
Inte har jag haft någon stor otur idag inte (ännu), kom upp i tid o jag och Sofie tog sällskap till jobbet. Jobbade till 12 och det var så otroligt mycket folk i butiken. Helt sinnessjukt. När man knappt kan ta sig fram i en sån stor butik som vi har, då är det fan fel. Tur att vi bygger om säger jag bara! :)

Igår ringde en läkare från Ortopeden o ville att jag skulle komma dit o prata med Narkosläkaren o fylla i papper o så inför operationen. Hon sa att jag kunde komma idag om jag ville, bara det blev innan 13, därav anledningen till att jag slutade så tidigt idag. Kommer dit, helt mörkt i väntrummet, ingen där. Men går runt o letar o hittar tillslut en levande varelse. Hon ringer på Narkosläkaren, men nej, han kunde inte träffas för han var upptagen. Jävla skit, när man tar sig tid och åker iväg liksom. Så nu ska jag dit nästa vecka igen. Bor ju snart på sjukhuset.

Igår införskaffade jag lite grejer till mina ögon också, och de var de bästa ögondropparna jag någonsin haft. Känns som det är olja man droppar in i ögonen. Underbart med återfuktning till mina torra irreterande ögon. Har även fått någon slags eksem på ögonlocken, så köpte en fet ögonkräm oxå. 



Köpte även en lugnande ansiktsmask igår, och jag tror aldrig jag har skrattat så som jag skrattade igår, på mycket länge. Haha jag och Ida tjöt av garv. Härlig känsla det där =)



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0