expectations

Publicerat 2009-11-22, 00:53:22
Kom hem för en stund sedan
var på bio med Hanna, Twiligth new moon.
SÅ JÄVLA BRA!
Varför blir man så lyrisk när man sett denna karl?
Edward Cullen, eller ja, Robert Pattinson som han igentligen heter.
Jag är verkligen förstollad av dessa varmpyrfilmer.
Vet ju vem jag kommer drömma om inatt iallafall ;-)

Idag flyttade vi ut alla mina grejer från lägenheten.
Nu är allt borta.
Skönt, så nu håller jag på att renovera mitt nya place.
Även om det är på obestämd tid jag kommer bo här
så vill jag trivas och ha det fint.

Min dag då, för er som är intresserade
Gick upp nio imorse, röjde ut allt från lägenheten,
lasta ur allt hemma, åkte till färgaffären
köpte spackel, tapeter och takfärg
började spackla, och sedan måla allt
dusch o sen bio - ännu en effektiv dag.
Imorgon ska jag måla en gång till med grundfärg
och sen organisera alla grejer.
Skönt att jag redan har tvättat och hängt upp alla kläder iallafall,
bara resten kvar, haha


Hoppas ni haft en bra dag, ni får lite bilder imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0