pause

Publicerat 2009-12-21, 00:41:42
HEJ :D har tagit en paus från bloggandet ett tag.
inte haft någon inspiration. men nu tror jag att den är tillbaka :)

idag har jag varit till örebro i snörusket med mamma&pappa och så följde Ida med.
har handlat de sista julklapparna, o så slank det ner massa saker till mig själv också.
vågar inte räkna på hur mycket pengar jag gjort av med. huh.
var så tungt o bära påsarna tillslut så jag gick o satt mig i massagestolen på marieberg
medans Ida var inne på h&m, haha. Guuuud så skönt!=)

Jag längtar såå efter julen i år. ska samlas hela släkten hos min farbror och hans familj i Smögen.
släkt från Östersund, Falun, Stockholm, till och med min kusin från USA kommer hem.
sen kommer även pappas "halvsyster" från USA och hennes familj också. Så vi kommer vara mycket folk i år =)
Julen har inte varit en favorit på lång lång tid, mormor gick bort på Julafton år 2000
så ska bli skönt o göra något riktigt bra av det i år.

På tisdag åker vi mot västkusten och stannar till på lördag och på söndag bär det av mot sälen :D wiho!

Idag har mamma bakat marknadsgodis :)
massa smått o gott :)
snygga ögonfransar till nyår, o en fin kuvertväska (nitarna är silvriga på riktigt)
en ny sminkväska från MIST
lilla clara, och sen en bild på Malin's Niko som mamma tog förra fredagen, som Clara blev kär i :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Nu har hon hittat en kompis som hon inte blir rädd för iaf;P

2009-12-22 @ 18:12:07
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha, ja precis :D

2009-12-22 @ 19:46:27
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0