ajaj

Publicerat 2009-12-10, 19:29:34
Nu har jag ont i armen kan jag lova er.
Var tvungen o sova lite också när jag kom hem från. hur trött som helst.
Längesen jag sov efter jobbet, nu kommer jag väl aldrig kunna somna inatt.
Stackars mig :) Tröstar mig med en Smack.

Sitter o väntar på sista avsnittet av Mammas Pojkar.
Jag är verkligen en tv/serie/film nörd.
Efter MP är det Paradise, ikväll är det Parceremoni.

Är så avundsjuk på mina vänner just nu.
S&S är just nu i Thailand och lever livets lyckliga dagar.
Det är fusk att de får gå runt barfota i bikini och inte ha några bekymmer. 
Bara göra de som faller dem in.
Jag hoppas det är min tur, om inte alldeles för lång tid.
Och jag saknar dem.






Kommentarer
Postat av: Malin Å

haha natta du är så klen..=) vänta till imorn då kommer du inte kunna röra armen, o våga inte skolka från jobbet för lite armvärk=P

2009-12-10 @ 19:35:34
Postat av: Rikard

Söt :).

2009-12-10 @ 23:29:23
Postat av: Natta

M; Tyst mere Malin!! Alla kan inte va lika hårda o tuffa som dig :D HAHA!



R; Tack :)

2009-12-10 @ 23:33:17
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0